You are here

Centrul Unic de Apel

În scopul asigurării unei comunicări eficiente cu cetățenii, mediul de afaceri, mass-media și alte categorii de public țintă, Serviciul Vamal a lansat Centrul de Apel (Call Center) cu numărul unic de telefon +373 22 574 111.

Fiecare doritor de a apela Call Center al Serviciului Vamal va avea posibilitatea să selecteze una dinre cele două linii specializate:

1. Linia anticorupţie - linia telefonică la care sunt recepţionate informaţii referitoare la faptele de comportament corupţional şi alte abuzuri de serviciu comise de către funcționarii vamali.

Recepţionarea apelurilor la linia anticorupție se efectuează în regim NON-STOP. 

Apelând această linie, Dvs puteți semnala orice situații de conflict, corupție, fraude, inclusiv probleme urgente care nu suportă amânare. Informația recepționată se transmite imediat conducerii Serviciului Vamal, care dispune întreprinderea măsurilor ce se impun.

2. Linia de informare - linia telefonică la care sunt recepţionate solicitările de informare privind activitatea vamală. 

La linia de informare aveți posibilitate să primiți informaţii și consultații profesioniste şi operative ce vizează regulile de trecere a mărfurilor și mijloacelor de transport peste frontieră.

Recepţionarea apelurilor la Linia de informare se efectuează de luni până sâmbătă, în intervalul orelor 08:00 – 21:30, de către operator. În afara zilelor şi orelor de lucru respective puteți înregistra mesajul prin intermediul robotului, comunicând numele şi numărul de telefon, pe lângă întrebarea la care cautați un răspuns. Operatorii vor prelua toate mesajele și vă vor contacta pentru a vă comunica informația solicitată.

Atunci când întrebarea va necesita informații specializate, apelul telefonic va fi direcţionat imediat către specialiștii în domeniul vizat.

Puteți contacta linia de informare prin SKYPE: serviciul.vamal sau email callcenter@customs.gov.md.

Solicitările cu privire la temeiurile deciziei colaboratorului sau organului vamal sau plângerile persoanelor privind deciziile colaboratorului sau organului vamal pot fi depuse în formă de petiție. 

 

 

 

Opinia Dvs. contează!

Ţinem la calitatea serviciilor prestate şi vrem să ne perfecţionăm în continuu. Vă invităm să vă...